Alla inlägg under december 2016

Av Charlotte Masterson - 30 december 2016 17:08

Av Charlotte Masterson - 30 december 2016 14:53

  

Av Charlotte Masterson - 30 december 2016 08:26

2017 kommer med stormsteg.... hur har detta år varit här 2016.-..hmmm ska se vad jag kommer på ..


Alicia har även hon fått diagnosen Diabetes Moddy 2

Alicia kan skriva och läsa helt nu. Åka skridskor är hon proffs på och jag har lärt henne att åka baklänges :)


Liam leker bara med sitt lego eller pokemon gubbar/kort..och spelar gärna på sin telefon men han får enbart spela på helgerna.

Grym på fotboll e grabben så hoppas han kan börja på rikigt nu så han får utveckal sitt bollsinne.


Alicia 8år och Liam 6 år ... herregud , time flies... to fast.

jag fyllde år och min ålder behöver vi inte ens nämna jag e lika ung å kry som alltid med mina 25-.


Mamma har köpt en liten hund som heter Valle.


Jag och C umgås varje dag sen juni!


jag har fått en del fina goa vänner under detta år och du Malin kommer alltid finnas för dej!


ja mycket har ju ändå hänt, Alicia går i tvåan och Liam i fsk klass , så skönt att de äntligen går på samma ställe:) Och har varandra.


Nästa år tror jag blir ett toppen år oavsett vilka förändringar som sker så sker det mesta av en anledning..



GOTT NYTT ÅR alla fina GOA <3







Av Charlotte Masterson - 29 december 2016 12:37

på mitt jobb pratas det en del om phsykisk ohälsa , då de måste först få en godkänd arbetssjukdom av försäkringskassan för att vi ska påbörja en utredning... en del får inte det godkänt och det är svårt att att vara sjuk i dagens samhälle..... men varför är det så stor procent av Sveriges befolkning som är sjuka ...phsykist? Man undrar ju , och bland ungdomar redan i tonåren utvecklar de deprisson/Ångest GAD. Jag ha arbetat med många unga som antingen går på antidepp medicin eller ångest som väldigt många upplever varje dag... fast ångest vill inte jag kalla en sjukdom, det är mer ett tillstånd som man med rätt verktyg kan leglera ...ångesten får sin topp den men hjälp av andning och medveten närvaro så dalar den sakta ner igen .... ...


vad i samhället går det fel?


Av Charlotte Masterson - 29 december 2016 10:41

En vän , hon är min inspirationskälla till många saker ..just detta om bloggandet. Det är mestadels för att jag bor långt från familj och vänner och familjen i spanien vill gärna följa barnens bilder :)

Sen tycker jag om att skriva , en vacker dag ska jag bli klar med boken.. neverendingstory ;)


Nu ska det ju vända till ljusare tider men avskyr kyilan,den gårdaa blåsten ...jag vill ha värme,sol och man tar  vara på dagarna mycket bättre ,tidiga mornar och sena kvällar som består av sand mellan tårna och bad i allra högsta grad:)


Jag ska och måste åka utomlands denna sommar .... å vad jag länghtar <3






Av Charlotte Masterson - 29 december 2016 09:20


vet att jag hade två bloggar för många år sedan och den ena följde med mig många år faktiskt, båda mina graviditeter.

och många mer minnen att minnas.


Mycker har hänt.. jag Alicia och Liam bor i västerort ,barnen går i skolan och vi har nyss firat julen och idag ska barnen till sin far och nu blir jag barnfri 1 å en halv vecka... lite skönt i början men ack vad jag saknar dem de sista dagarana.


Allt flyter på bra nu tycker jag, var på utvecklingsamtal med Alicia och hon ligger väldigt bra till i skolan, lite över medel och bra betyg på det årliga provet. jag växte 10 cm :)

Alicia har fyllt 8 år nu----time flies.. Liam är 6 1/2 år.. och ju större de blir desto mer utbyte får man av varandra. 


Och dom två kommer ALLTID ALLTId vara i mitt liv , jag ska leva och de ska växa upp med mig ,inget kan ändra på det,dessa två är mina bästa vänner, mitt liv,mina miniloves!

Av Charlotte Masterson - 29 december 2016 09:13

Testar skriva lite å se om denna blogg verkar bra. Saknade min gamla blogg , glad ändå att den finns kvar så alla minnen är sparade :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Charlize this is me.. same decpript different cast.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards